Hej igen !

Jag hade nog lagt av att blogga men nu kör jag igen! Det var ju så enkelt att blogga från telefonen men jag kan inte längre komma in där på något konstigt vis!
Ja nu är det höst och det halvstormar ute idag . Jag har såååååå långtråkigt eftersom jag går här hemma med en omlindad hand som jag inte får använda! Jag har artros lite överallt i kroppen och nu så har jag opererat handen (tumbasartros)Sjukskriven minst tre månader!!!!! Men konstigt nog fyller jag dagarna på ett eller annat sätt . Allt jag gör tar ju så mycket länge tid nu  när jag bara kan använda en hand. Bara att duscha ,fixa håret och klä på sig tar två timmar! Härliga goa vänner och min kära syster för att inte tala om familjen får hjälpa mig med mycket .........
Det är ovant att inte kunna laga mat,baka ,städa, och jobba som förut ....... nej nu ska jag plocka ur diskmakinen;)
 

Kommentarer
Postat av: MariaZ

Hejdär kul att du ska börja blogga igen. Tre månader hemma från jobb? Hur är det? Hur ont har du?
Ta väl hand om dig så ses vi vecka 6 eller hur?
Kramis MariaZ

Svar: hej på re gumman!!!!Kul att höra från dig:)JO här är det långsamt må du tro.... finns ju massor att göra hemma men kan inte! Frustrerande!!!!!!!har inte så ont nu men handen sväller om jag gör för mycket och då får jag ju ont. måste ha handske och skena hela tiden och göra handgymnastik minst 5 ggr per dag. vet inte nåt om v 6 än men visst syns vi väl ? kraaaam
Supermamma

2012-10-31 @ 13:19:26
Postat av: Bippa

Heeeej! Kul att du börjar skriva igen 😀
Jag har också haft ett långt uppehåll, jag kände att jag behövde det. Nu har jag börjat att skriva igen men min blogg är låst av olika orsaker. Skicka mig gärna ett mail om du vill ha lösenordet.
Tråkigt med din hand, hoppas att det läker snabbt och bra.
Kul att se dig här igen. Kram

2012-11-06 @ 13:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0