Pyssel

Ja inte julpyssel utan lite ärenden får jag nöja mig med . Igår var jag på 1. mammografi och där träffar man ju alltid en massa som man inte träffat här hemma på byn på länge 😄
2. Köpte nya sladdar till stjärnorna eftersom de på något konstigt vis alltid är spårlöst borta när jag ska ha dem. 3. På Apoteket och köpte mer salva till mina händer ! 4. Postade en liten överraskning till barnbarnet . 5. Köpte filmjölk på macken . 6. Köpte ny belysning till trädet ute. 7. Köpte vantar och mössa till sonen . 8. Köpte 2 nya fotoalbum .9. Köpte 4 blockljus till ljusstaken . 10. Hämtade ut kort från mammas kamera ( 5 år gammal rulle , mamsen är ju borta sedan tre år så det var lite konstigt att se korten !) ha en bra dag nu ska här bryggas kaffe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0