snö snö snö



I dag känns det som att jag vill vara en liten innekatt;) Blåst och snö men dock inte så kallt. Vaknade vid 9 klev upp och körde igång kaffet. Gick en prommis med vovven , fikade sedan framför tv och en film med ett gäng vackra grabbar. Jag har ju så svårt att inte göra någonting så så fort filmen tog slut sorterade jag,vek och satte igång en ny omgång tvätt, bäddade, diskade en massa kastruller från i går, sminkade mig och fixade håret och nu då?....Jo jag tog fram min lilla julpärm som min snälla mamma gjorde iordning åt mig för massor med år sedan. Hon har skrivit lite i den och sedan var det meningen att jag skulle fortsätta med mina jular men........ Nu tänker jag sätta igång! Första julen med alla barn och två barnbarn hemma så nu ska det skrivas och klistras in kort!

Här kommer ett kort på min vackra nyborstade vovve:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0