Myslördag!

Det blev några promenader i går också! Går ca 4-7 km om dagen nu! Tänk att jag kan göra det! Jag som bara kunde gå 100 m för ett år sedan! Träning är suveränt för lederna och att gå ner i vikt förstås! Jag har nu börjat äta som vanligt igen efter att ha ätit LCHF i ett halvår. Ja som vanligt var väl mycket sagt ...... Jag äter alltid bara en portion, hoppar över fikabröd och godis om det inte är något särskilt förstås för då tar jag en liten bit!
Jag har bantat bort detta:   

Ja alltså inte bokstavligen men hon väger lika många kg som jag bantat bort!!!!!!!!! Tänk att gå och bära på henne jämt, dag som natt! Då förstår man ju att knän och höfter mår mycket bättre nu :)

Lördagsmiddagen blev gratinerad löksoppa och ost och skinkfylld canneloni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0