MÄTT!

Jag har varit på utbildning i 2 dagar och vad gör man då? Jo....fikar, sitter, äter, sitter, fikar sitter. Det var middag  och underhållning på kvällen och sedan rullar det på igen nästa dag. Jag var så mätt så jag kunde spricka när jag åkte hem men 1,5 timme senare hade sonens klass trerätters middag för oss föräldrar för att tjäna in lite pengar till Rom resan! Voine voine! Jag spricker! Ska inte ät något förrän på lördag tror jag!


I dag är det äntligen en hemma dag! Det har varit mycket nu ett antal veckor. Nu är dammsugaren framme och plockat har jag gjort i flera timmar nu. Sonen är sjuk och hemma så jag har lite sällskap:) Trodde solen skulle lysa lite men icke sa nicke:) Lycka till ropar jag till dottern som ska skriva en tenta i dag! Jag ska överföra lite mammaenergi per tanke så kanske det går bra ;)
Kram på er!
En lite bild från barnbarnets ettårskalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0