Härligt Timrå!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Slutspel! Fattar ni att det är sant? Ett halmstrå och vi tog det!
Härligt!
Nu är det fulla huset här hemma! Fullbelagt så att säga ............................Mågen och dottern i gästrummet med spjälsängen väntandes bredvid:) Andra dottern i soffan i vardagsrummet, sonen i sitt rum och gubben och jag i sovrummet. Vovven vandrar runt på nätterna för att sova hos alla! :)
Nu har jag slagit in några paket för i morgon blir det 1-årskalas! Tänk att lillan redan blir ett!För ett år sedan var jag jättenervös och gick bara omkring och vankade och sov INGENTING på hela natten och så vid halv 5 på morgonen kom samtalet äntligen " vi har fått en flicka" !
Åh mitt älskade lilla barn barn.......................
Och snart är ni två...............................
Nu ska jag brodera:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0