God morgon!

Klockan är nu  

Jag har varit på prommis med vovven!

Jag har fixat fika. Kaffe och varma mackor! Grovt bröd med skaldjursost och västgötakloster! Det blev bara detta kvar...                  



Jag har sett på en jättekul film med Cameron Diaz!



Jag har borstat och kammat doggen:) 


Oj vilket härligt väder! 


Nu ska jag ut och putsa fönster börja riva upp jordgubbslandet som ska ändras om !

Vi ses :)



OH !  BOY
(Written by Peps Persson)
Peps Persson (Sweden)


Oh boy! Vilket vackert väder, solen skiner idag
Oh boy! Inga tunga kläder behövs och det gillar jag

Så opp och hoppa det är sol idag
Och en sån dag kan man inte ligga och dra
Nej lämna idet och häng med mej ut
För sommarn´ kommer nu är vintern slut

Oh boy! Hör på fågelsången, dom sjunger så man blir yr
Oh boy! Här på trädgårdsgången, går vägen till ett äventyr
Tänk nu på att man kan bli så glad av allt ljust, blommor och av
gröna blad
Och va med dej å kommer hem igen, från glömda drömmar och till
sommaren Oh
boy!

Oh boy! Vilka glada toner, det rycker å spritter i mej
Oh boy! Tusen millioner kramar vill jag ge dej
Ja tänk dej att det kan va så lätt ibland, så enkelt som å sträcka
ut en
hand
Å torka gruset av en barnakind, å känna värmen från en sommarvind

Oh boy! Sicken skänk från ovan det är å leva ida´
Oh boy! Rena gudagåvan, är det konstigt att man är gla´
För solen skiner och du är här, å jorden spinner i sin himlasfär
Å faktiskt när man mår på detta vis, är världen nära på ett paradis

Oh boy!
Oh boy! Oh boy! Oh boy! Oh boy!
Vilket vackert väder
Oh boy! Oh boy! Oh boy! Oh boy!

Oh boy! Vilket vakert väder, solen skiner idag
Oh boy! Inga tunga kläder behövs och det gillar jag
Oh boy! Hör på fågelsången, dom sjunger så man blir yr
Oh boy! Här på trädgårdsgången, går vägen till ett äventyr










































































Kommentarer
Postat av: svintoflickan

så fick man den låten på hjärnan.ler.

kramis o visst är de härligt hösten är så solig.

2009-09-21 @ 20:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0