usch och fy och mmmmmmmm

Usch vilken natt/morgon!  Vovven har kräkts massor med gånger och var tvungen att gå ut och göra sina behov kl 05.30. Mattes fel............... Jag trodde jag var snäll i går när jag kokat kött och gav honom ett stooooort köttben............. inte bra, inte bra! Han ska äta sin torrmat han, då mår han bäst!


undrar vad jag ska göra idag?
Det måste städas.
Har sådan lust att baka lite av varje: chokladrutor med dajm i , chokladbollar, vitchokladkaka med blåbär......
Skulle vilja åka ut på toys are us och handla lite, ja undrar till vilka ;), bara mysa tända ljus elda titta på film, laga god mat mmmmmm för fredagar:)

Kommentarer
Postat av: MBip

Jag är nog den värsta sortens godisråtta och nu blev jag så sugen på choklad så efter min hemmagjorda pizza så skulle det inte förvåna mig om jag går ner till affären och köper G.O.D.I.S. Ha den bästa helgen. Kram

2009-10-23 @ 18:20:50
URL: http://bippas.blogg.se/
Postat av: MBip

Btw så hoppas jag vovven blir bra efter div dietmat?

2009-10-23 @ 18:21:52
URL: http://bippas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch då, stackars både dig och vovven. Fy för att ta reda på. Hoppas han kryat på sig nu och tacksamt tuggar i sig torrfodret.

2009-11-04 @ 23:11:10
Postat av: svintoflickan

å va gott de låter...

inte hundbenet alltså utan de du skulle baka:-)

trevlig helg.

kram

2009-11-07 @ 18:40:38
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0