oj oj oj

Men nu var det längesedan jag skrev något här på min kära blogg. Mycket har hänt sedan dess !
: Lillan har börjat krypa och reser sig nu mot allt möjligt och omöjligt. Hon går även med lära gå vagnen nästan alldeles själv! Mormor har införskaffat en hjälm så huvudet inte får så många törnar, hon är ju trots allt bara nyss 7 månader fyllda, Duktig flicka.

En sväng på Ikea hinns ju alltid med också ;) jag har förnyat vårt sovrum och det fattades en del saker till det som måste införskaffas!

Före                                                             



Efter



Helt ny säng med nya resårmadrasser och bäddmadrass "dyrt men gött" :) Nu fattas bara att fixa väggarna ta ner sånt som inte ska vara uppe och fixas nytt som passar in i nya looken. Sängkappan ska strykas och läggas dit och överkastet tvättas och läggas på.

Även en ny byrå köptes, ny korg till vovven?
.
Och så ska jag försöka lära gubben att inte lägga kläder på stolen ;)

Även sonens rum har fått ett lyft!


Jag har fått ett konstigt sår på knät! Det är rött och mörkt i mitten, rött och svullet runtomkring. Det gör ont! Har fått penicillin av farbror doktorn för inflammationen och vips så har det blivit mycket bättre efter två dagars ätande.


Och vet ni? .....................................................

JAG SKA BLI MORMOR IGEN!



Nu är det min näst äldsta dotter som ska bli mamma :) Härligt och oväntat :) Åh vad jag längtar till våren ;)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad fint det blev i ert sovrum!!

2009-10-19 @ 11:38:29
URL: http://secondtime.blogg.se/
Postat av: Jessica

Du är utmanad! Kolla min blogg får du se!



Kram!

2009-10-20 @ 09:38:07
URL: http://jessiegumman.blogg.se/
Postat av: Madde

Du är utmanad! Kolla min blogg får du se!

2009-10-20 @ 16:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0