Jag e tillbaks!

Ingen FBI, ingen interpool, inte ens en liten motorcykelpolis behövde bli inkopplad! Kan inte fatta det men jag fixade faktiskt att byta tåg i Stockholm alldeles på egen hand! (nästan)
Jag återkommer med mer info om min Örebrovistelse när jag har mer tid. Nu ska jag gå och ställa in den nybakta tårtan i kylen.
Fick reda på kl 20.30 att jag hade fikat på jobbet i morgon! Jag dök in i bilen och åkte till Ica som skulle stänga om 15 min när jag kom fram!
" JAg vill påminna kunderna om att vi stänger om tio minuter"
ok , jag måste ha ost och mjölk också, också bröd.
" Jag vill påminna kunderna om att vi stänger om 4 minuter"
Rusade vidare och slet i lite mer varor i vagnen och sprang till kassan. Jag var klart sist ut genom dörren !
Det blev mackor med kokt ägg, avocado,tomater, gurka, räkor och majonäs. Ja alla får ju lägga på det de vill förstås.........
Som godsak bakade jag en kolatårta med strössel på!



Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Gud vad jag älskar den där tårtan!! Var hundra år sedan jag åt den.. Du måste berätta hur jag gör den! För den finns det väl ändå recept på..? eller? :D



Syns sen! Kram!

2009-05-21 @ 09:36:25
URL: http://jessiegumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0