Fötter, Aj aj aj

Oj vad mina fötter får jobba om dagarna ! Men det är ju så kul att dona och greja just nu!
I går fick jag ett infall att städa min tvättstuga! Ja ja tvättstuga och tvättstuga.......kanske allstuga vore ett bättre namn!
Nu hade det varit läge med ett kort före och efter men mitt i ivern att städa glömde jag att fota! Före gick det inte ens att gå in i den delen av rummet!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så här blev det i alla fall:


Och mina fötter har fått vila en stund nu :)
     

DEtta skulle ha publicerats i går men mina fötter vägrade att flytta på sig!

Kommentarer
Postat av: Sonja

haha men mamma då..ja dina fötter är bra gulliga men hur dom ser ut. ;) vad fint det blev i tvättstugan undra hur länge det håller i sig denna gång haha..säg åt grabbarna där hemma att inte stöka ner nu mohaha :P

2009-05-29 @ 13:07:36
URL: http://boobylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0