Vilken vinst!

Formstarka Timrå tar emot utropstecknet Brynäs, på torsdag. Foto: Scanpix

 Formstarka Timrå -  Brynäs 4-1


 yabba dabba dooooh! Vilken härlig match! Synd bara att när man är kvinna så kan man inte se en hel match utan kaffe ska bryggas , vovven behöver frisk luft och en liten kissning, sonen ska både skjutsas och hämtas från fotbollsträningen .......allt under 90 min!

gubben var på matchen och hamnade sedan på Aveny . Telefonen ringde kl 23: " kan du komma in med mitt leg?" och visst det är klart man är väl en väldresserad fru;) Synd bara att min bil är jättenära att hamna i de sälla jaktmarkerna! Jag fick huvudvärk av nervositeten för att bilen skulle haverera under vägen! Mörkt, mitt i natten och en gubbe som är på Aveny och inte kan komma till undsättning! MEN........Vi klarade oss ända hem jag och min lilla bil!
Det är bara skit med min lilla bil: Hela rutan är spräckt, avgassystemet är paj och måste bytas, topplocket har gått så jag måste fylla glykol och vatten varje gång innan jag kör, något gnisslar och låter vid topplocket så folk vänder sig om och tittar efter mig och min bil, något sitter löst i själva motorblocket för det skramlar och låter jättemycket när motorn är igång!


Stackars min lilla vovve när vi är ute och promenerar när det är töväder! Snön fastnar i hans bomullspäls så att han till slut inte kan röra sig. Jag måste komma ihåg att ta på lilla overallen så blir det ju inte så!



I dag var det roligt att hämta in posten! Jag älskar små vita kuvert med fin handstil och penna! I det här var det en inbjudan till dop! Lille Kevin ska döpas och självklart är att vi kommer! Nja, i varje fall försöker för jag är ju nyopererad då men på något vis ska väl det gå!


Ett rungande JAAAA undslapp mig när jag såg kuvertet som det stod Pigall på! Klassträff igen! Det har redan gått 5 år sedan sist! Åh vad kul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(Det är inte vår klass utan helt okända)


Nej nu väntar John Blund på mig!
Kramiz och god natt

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

å va mysigt att få brodera o grejja till barnbarnet..o mars..de är ju snart:-)

Ha nu en riktigt mysig helg!

kramkram

2009-01-23 @ 13:21:45
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0