Broderi brodera broderallanlej!

I dag( sö) vaknade jag halv nio trots att jag satt uppe till 01.15 och tittade på film och broderade! När jag vaknar kan jag inte somna om utan det är bara att masa sig ur sängen och ta sig en lite promenad. När man väl kommer ut är det jättehärligt, speciellt när det är så där lagom kallt, snö på träden och alldeles tyst :) I går hade vi en trevlig em med Dotterns blivande svärföräldrar på besök. Det var en mycket trevlig dag som jag hoppas följs av flera:)Även ett par kompisar som vi inte träffar så ofta ringde och kom över på en fika! Det är tur att julkakorna fortfarande finns kvar:)

Må: I dag har jag varit på sjukhuset och badat på rehab! Åh vad det är härligt och tro det eller jag hade faktiskt jättebra kondis kvar sedan Österåsen:) Har även köpt lila garn till en åremössa som min lilla systersondotter ska få. Hon älskar lila!
Jag var också och gjorde en välbehövlig klippning! Det blev kort för håret var oerhört slitet av all klor på österåsen och blekningen jag fick göra för att dölja den gröna färgen jag hade då. Men det känns jätteskönt nu i alla fall!



Kommentarer
Postat av: Nilla

Hej på dej..

Jo då vi har flyttat ut på landet så skönt dessvärre tar det tid med internet..pust...må så gott

2009-01-14 @ 12:37:37
URL: http://fnilla.blogg.se/
Postat av: Lotta

Verkar ha varit en härlig vinterdag =)

Här så fort det är lite milt så ska det till att blåsa jämt =(

Hoppas du haft en bra vecka =)

Kram !

2009-01-19 @ 00:48:43
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jo jag kommer inte kunna hålla mig till fettisdagen...! :D Jag måste få receptet på semlorna som du gör för det är bara dom jag är sugen på! :D



Kram!

2009-01-20 @ 09:32:15
URL: http://jessiegumman.blogg.se/
Postat av: svintoflickan

lät skönt med bad..ler.

jag har me klippt mej..är ju skönt att klippa sig..men ibland drömmer jag om långt reklamhår..hi,hi.

vad är de du broderar...

min syster är kanon..hon ska brodera en tavla till vår lilla tjej..de andra har en kompis broderat..du vet sådär när de står datum när lilla barnet är född osv..

jag kan inte ens sy i en knapp.

snart helg.blir lets dance o fredagsmys.

ni då..

kramkram

2009-01-23 @ 00:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0