smile


Godmorgon!                                 

Idag är humöret bättre , jag fortsätter med medicinen några dagar till. Bättre ett bra humör än ont i magen! Just nu sitter jag och dricker kaffe och har börjat sticka en mössa till en kompis som omväxling till broderiet!

 Igår hade jag besök av min lilla gulliga kompis och hennes vovve. Min lilla valp fick en rejäl chock när jag öppnade dörren och det stod en STOR vovve utanför. Han var jätterädd och sprang undan med svansen mellan benen ett bra tag. Han tom hoppade upp i soffan och satt och tryckte ovanpå mitt broderi, tänk om han fått nålen i sig. Till slut blev han lite morskare speciellt som den stora vovven la sig ner för då kom de ju på samma höjd:)

Kommentarer
Postat av: Nillan

Oj lill valpen fick kanske skrämselhicka det är inte lätt att vara liten...

2009-02-19 @ 11:44:08
URL: http://fnilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0