darrrrrrrrrrrrr!

Nu är det strax dax!
Imorgon bitti bär det av till hospitalet för en liten galloperation! Dam it....... vad jag är nervis!
Ja ja det går säkert bra (säger alla) men.......... , jag har aldrig skurit i mig förr, det blir liksom inte samma kropp längre känns det som!
Ja vi får väl se hur det går!

I helgen var jag och några kompisar till Vemdalen ! Vi bodde i kompisens stuga och helgen kan sammanfattas så här:
GOD MAT
Massor med gott vin och cider
mysbrasa
surr
Massor med skratt
avloppshaveri
vinterträdgården
fria drinkar kl 15
taxikarin
skitsnygg pianist
barhäng
låtpärmshållare
massor med styrdans
massor med bugg
disco
halvslagsmål
dragkedjshjälpare
massor med kramar
enormt med snö
EN HELT UNDERBAR HELG

min lilla vovsing!


VI ses? kanske?
natti natti nu ska jag gå och sterilschamponera hela kroppen :(

Kommentarer
Postat av: Helen

Vemdalen är ju nästan 'hemma' för mig. Summerar din vistelse där som innhållsrik och väldigt varierad. Blir nyfiken på mera detaljer av flera av punkterna ;-)



Förstår att du längtar till att operationen är klar och du kan summera den med ett inlägg här



2009-02-12 @ 10:26:58
URL: http://helensvardag.blogg.se/
Postat av: Ann-sofie

Gud sicken söt hund!!

Tack för grattishälsningen! Tyvär är datorn på lagning igen...suck.

2009-02-17 @ 14:33:48
URL: http://affib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0