What a day!

Ja kära nån vilken dag!

Började gårdagen med att försöka kopiera några sånger vi ska ha på begravningen! Det fungerade inte ! Satt i två timmar men icke sa Nicke!

Gick ut med vovven

Åt frukost

Åkte kl 11 till stan på körskolan för att skriva in min kära son för moppekort , han satt även en stund vid datorn och kliade sitt hår över alla konstiga vägmärken;)

Lämnade honom där och sprang i väg till kyrkan . Syrran och jag hade samtal med prästen om hur allt ska gå till! Allt gick bra i alla fall!

Gick sedan ner på stan för att hämta sonen och träffade även min dotter som handlade lite kläder till sin lilla systerdotter:)

Skjutsade hem sonen och fortsatte sedan till mamsens lägenhet för utstädning! Vi trodde inte att det var så mycket grejor men ack vad vi bedrog oss! Gubbarna kom och bar och packade bilarna och körde sedan iväg med alla saker och jag och syrran städade allt!

Kl 20.30 kom jag hem och då hade gubben värmt varmkorv. Oj vad gott när man inte ätit på hela dagen! Tog sedan en rejäl promenad med vovven och bara andades!

I dag blir det en lugnare dag :)



Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas allt är bra med dig.

O visst blir det mycket saker när man ska rensa ur ett hem. O så många saker som ger en minnen så tiden bara flyger iväg !!

Så snällt av gubben att fixat varm korv =)

Många kramar !

2009-04-16 @ 01:10:01
URL: http://lisenj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0