ditt och datt och dutt


Min lilla trasselsudd :) Vad som är upp och ner och bak och fram? gissa!


Den här ovarallen blir bra när det blir kallt och blött ute , så jag slipper en massa snöbollar som sitter fast under magen!


Passar jag i tofs fast jag är grabb?


I lördags hade vi fest (igen)! Våra grannar från två håll var inbjudna! Det blev gratinerad fransk löksoppa till förrätt, hasselbackspotatis inbakt fläskfilé och hemgjord rödvinssås till varmrätt och hjortronpepparkaka till efterrätt! Lilla Dante kunde inte hålla sig från att leka grävling nu heller så han fick duscha två gånger och sedan blev det tidsbegränsat straff i buren!


Nu är hösten här! Det är ju så otroligt vackert!


I kväll har vi börjat på valpkurs! Gud så kul! Det här kommer nog att bli bra för Dante och mig :) Dante var en av de skälligaste och nyfiknaste vovvarna men han var också en av de som hade bästa kontakten med husse och mig när vi lekte och satt fint:) Han är så otroligt lättlärd!
Kram på er och natti natti!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja det där med snöbollar under magen o benen har Sally oxå problem med, fick ställa henne i duschen varje gång vi varit ute förra vintern. Ska nog klippa henne snart igen för att undvika detta denna vinter som kommer ! Haha, Sally skällde mest hela tiden när vi var på valpkurs, fick spruta vatten på henne för att hon skulle lägga av =)

Ha de så gott, kram !

2008-09-10 @ 01:21:01
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Malin

Men huga så söt han är! Och vilket fint litet ställ han har på sig=D



Kram!

2008-09-10 @ 14:10:42
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Helen

Lyckliga er med en ulltuss som gillar att lära sig saker. Vi dras med en som mest har lust att lära sig saker på egen hand. Valpkursen var en ren katastrof och vi har inte provat på det igen ;-)

2008-09-10 @ 19:51:48
URL: http://helensvardag.blogg.se/
Postat av: Emma

Söt liten vovve =) vad är det för ras? Jag har själv hämtat en valp för typ en veckan sen och nu har jag fullt upp med att få honom rumsren..

2008-09-11 @ 15:12:09
URL: http://emmakennmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0