slutet gott allt........

....ing gott!
Allt gick bra för sonen! han hade sovit typ 1,5 tim och inte frusit alls! Men han var trött! Jag fixade varm choklad och hade köpt munkar! Vi tittade lite på en film medans vi fikade och sedan bäddade jag ner sonen! Efter två timmar väckte jag honom för middagen var klar!



I går kväll hade jag jätteont i kroppen, inte feberont utan muskel och ledvärk! Överallt! jag genomled filmen Sahara (inte för att den var dålig utan för att jag var det!) Var ut med hunden kl 6 in och lade mig igen, ut igen kl 10 och lade mig igen! Vaknade 15.15 av att mannen försiktigt frågade om jag ville ha varmkorv och kaffe! Då kände jag mig lite tvungen att kliva upp, men efter en dubbel alvedon går det faktiskt ganska bra! Kallsvettas en hel del bara!



Blir lite snabbmat i dag ! Jag hade grillad rostbiff i frysen och så slänger jag ihop en potatissallad!

I kväll är första avsnittet av Svensson Svensson och sedan farsen med Robert Gustafsson! Glöm inte det!
          
Trevlig  kväll!

Kommentarer
Postat av: Lynette

Glömde svensson svensson förstås!

2008-09-13 @ 20:39:28
URL: http://praktmorsorna.blogg.se/
Postat av: Ann

God morgon !

2008-09-14 @ 06:23:00
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: MBip

Fy vad jobbigt att må så där. Jag vet precis hur det är. Nu har kylan slagit till och det sätter sina spår. Vi har haft "medeltidshelg" här i Söderköping och av en slump så hamnade vi med som statister i medeltidsrapsodin, kul! Nu är det fika. Kramkram

2008-09-14 @ 16:36:21
URL: http://bippas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0