studentbal

Oj vad mycket vackra ungdomar! Det var jättekul att se när alla anlände i alla fina bilar till stadshuset i går kväll! Alla var galant klädda i balklänningar och kostymer!
Min lilla dotter var så här vacker!
image487

De åkte in ocabbat / det var ju bara 3 grader varmt)
image490
Och de anlände så här ståndmässigt!

image488

De skulle vara på plats 17.30 men de fick inte komma in förrän 18.45. Tänk er att vänta så länge enbart i balklänning utan jackor i 3 graders värme! Dåligt av arrangören tycker jag!
Men medans hon väntade blev hon intervjuad av Sundsvalls tidning på webbtv :)

Nej nu suger det i mat och trädgårdstarmen så nu får jag sätta lite fart!
Kram och ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilka tjusiga bilder, o vilken otroligt vacker dotter du har.
Mysigt det där med bal.
När jag slutade gymnasiet i Hultsfred-91 så anordnades ingen bal(vet inte varför,det hade varit bal åren innan o även åren efter), vi hade en avslutnings-fest i stället. Inte så glamoröst kanske men kul hade vi i alla fall=)
Men visst hade det varit roligt med bal, att få klä upp sig riktigt fint för en gångs skull.......
Ha de så bra =)

2008-05-18 @ 23:46:08
URL: http://lisenj.blogg.se
Postat av: Plogflickan

Så vacker!!!!!!

2008-05-19 @ 17:25:23
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: Ulla

Vilken dotter! Urtjusig! Jag tror att jag längtar mer än sonen till hans studentbal. Det skulle inte förvåna mig om han vill hoppa över den helt och hållet. Ja, ja det är ett tag kvar. Han blir ju äldre...och klokare.

2008-05-22 @ 06:57:57
URL: http://www.ulla67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0