shopping igen!

jaha jag ska nog inte ha bil ! kan inte låta bli att handla! Men det är ju så fint!
Det här blev det i alla fall!


kunde inte välja utan det blev båda två! Ena paret var lite trånga när de inte var provade så jag la blött tidningspapper i dem och sedan skoblock så blir de nog bra. Det är därför de är lite mörka inuti;)



En jättefin randig blus!



En jätteläcker kjol! Färgen blev lite konstig i kameran men den är cerisrosa och blank!



En läcker sommarklänning!



En rosa kofta! kommer nog att bli en favorit!



En luvtröja!



En kort svart kofta!



En härlig polkagriströja!




En svart lång jättev-ringad tröja!



Gubben fick två par byxor och en skjorta också!




Två ljuslyktor från indiska!



Ja det blev ännu en ljuslykta som ska hänga framför fönstret på altanen!

ja just ja ett vackert halsband också (som glittrar)

nej nu ropar dammsugaren efter mig, så jag måste gå!
Kram och trevlig helg allihop!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0