kul igen!

OJ nu har jag handlat igen! Konstigt va?
Den här gången blev det:
3 torvblock
en marktäckare (väv)
em murpelare ( en sten som man kan mura till typ en öppen spis ute eller nåt)
5 kg sättpotatis king edward
En liten glasängel
2 påsar krassefrön
en pump till min stenfontän (jippi)
Och beställde en slamsugare till min damm

Det är hopplöst att inte handla till trädgården! I morgon ska jag upp tidigt och jobba! (i trädgården alltså)

Vid 17.30 ska jag och min kompis skjutsa dottern och kompisen på studentbal i Chryslern. Vi kan väl inte åka nercabbat in för tjejernas frisyrer men hem då jäklar ;)
återkommer i morrn:)
Ha en trevlig kväll och SKÅL

Kommentarer
Postat av: Lotta

Skål o fortsatt trevlig kväll på dig med =)
Här har sola skent nästan hela dan.
Snart är det nog äntligen sommar !!

2008-05-17 @ 22:51:09
URL: http://lisenj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0