Utflykt!

Vilken härlig dag!
I dag har jag och en kompis varit till Österåsen på besök! Hon skulle sakrivas in och jag följde med som sällskap! Jag har ju också fått remiss dit så vi får se när det blir min tur:)
Österåsen är ett hälsohem som var sanatorie för länge sedan! Det var jättestort och vackert! och vilken utsikt över Faxälven och Sollefteå!!!!!!!!

                

Och vilken mat!!!!!! Bara vegetariskt och så gott!

                    

Det var ett långbord med buffé och varmrätt!

Ingen tv och radio på rummet! Ett tv rum med tv ett , ett med tv 2 och ett med tv 4. Det var bara att byta rum i stället för att sappa med dosan!
Ska bli spännande men jag får nog vänta ett halvår!

 I morgon blir det jobb och sedan blir det inbjudningskortfixardax med mina flickor i stan!
Kram på er nu börjar hockeyn! HEJA TIMRÅ!

Kommentarer
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Åh har du varit i mina hemtrakter! Sollefteå är ju min hemstad och jag har bott och gått i skola i Sollefteå!

Österåsen är ju helt kanon! Har varit där på kurs några gånger och maten är ju hur god som helst!
Stnnade du över där eller var du bara med över dagen där?

Timrå vann över Modo tyvärr för min del men förstår att du är glad! =)
Kram Sus

2008-03-11 @ 23:30:20
URL: http://sus68.blogg.se
Postat av: supermamma

Till sus i dus!
ja klart jag jublade men vi får säkert anledning att jubla båda två under de här veckorna!;)
Nej jag var bara under dagen men det var härligt!
Eva

2008-03-12 @ 08:50:18
URL: http://supermamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0