hua!

Oj vad rädd jag blev häromkvällen ! jag och gubben satt och tittade på tv (jag vid datorn förstås) plötsligt hör vi hur lilla dante skriker och skriker och skriker hjärtskärande! Jag flög upp och rusade (den löpningen skull sjukgymnasten sett) in i sovrummet och där mötte jag lillvännen! Jag vet inte vad som hänt men han måste i alla fall gjort illa sig. I natt hände samma sak igen när vi låg och sov. Dante sover i buren nedanför mig så jag ska ha koll på när han vaknar och kunna springa ut med honom så han inte gör sina behov inne. Jag vaknade av samma hjärtskärande skrik och flög ner på golvet och där satt hjärtat fast med nosen och tänderna i gallret! Jag fick loss honom och kollade men det var inga fel i munnen i alla fall! Nu är det jag som lägger in mjuka korgen i buren så den täcker gallret så han inte kan fastna! Han hade en filt förut men det räckte tydligen inte!

Sådärja! hoppas det blir bättre!
Jag har köpt en dammsugare till dammen! Har ingen aning om hur den fungerar men jag och sonen ska ut och prova bara vi slängt i oss lite frukost!


Vi hörs senare:)

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh nej! Jag har ju missat en massa!! Så går det närman inte närmar sej datorn på ett tag... Guuud så söt lillfisen är!! jag smälter!! Å va mysigt...sneglar på Maja som ligger nedanför, storsnarkandes och fiser med jämna mellanrum

Stackars liten som fastnade. Det låter ju så hemskt när dom skriker sådär...Men oftast så låter det 100 ggr värre än vad det är. Men han var ju så söt! Jag dör! =D



ha en härlig dag och pussa Dante på nosen!!!

Kram

Malin

2008-06-18 @ 11:54:57
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Fia

Oj, vad mysigt med en ny liten kompis! Jag minns precis hur det känns med de ständiga kissrusningarna i början. Man blir helt uppslukad av mat- och kissrutinerna.

2008-06-18 @ 12:00:46
URL: http://neverkeso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0