åska och bad

nej usch vad det började åska! Vi satte oss och åt varmkorv på verandan och tittade på det "vackra" vädret i stället! Lilla Dante var inte ett dugg rädd! Nu blev det ju inget trädgårdsarbete utan när åskan slutade och bara regnet fortsatte att strila så gick vi in och blötte ner vår lilla vän med ett rejält bad! Oj det var en upplevelse! Han ville INTE men det var tydligen ganska skönt ändå! Här kommer en liten hundbadskavalkad!


Visst blev han fin!


Nu ska jag i väg till Bogrundet och sortera plant med sonen!
Kram på er

Kommentarer
Postat av: svintofllickan

ååå så mjuk o gosig han ser ut..ler.

nu har jag druckit mitt te.ikväll med...

å nu ska jag gå o sova.tänk vilken lyx jag har..få sova ut ordentligt på morgonen me alla mina små skruttar o sen får vi se hur dagen blir:-)

ja,sen äter ju lilla dottern lite på natten men hon somnar om sen allafall.

kram till dej:-)

2008-06-19 @ 00:09:30
URL: http://svintoflickans.blogg.se/
Postat av: Nea

vilken sötnos!!! vill också ha en :)

2008-06-19 @ 13:53:28
URL: http://linneagibbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0