gävleshopping

Ja nu har jag varit i Gävle och shoppat ! Bott på hotell och myst ! Härliga hotellsängar!
image229 

Strosade omkring på stan och inhandlade ett par kanonfina pumps som jag också tittat på här hemma iofs men slog jag till!

   

hittade även ett par höga snygga byxor!



På kvällen åt jag scampi och tog ett glas rött! Tog dock inget kort på superba rätten!

Sedan blev det hockey! Brynäs-Timrå! Vilken match! Härligt att vara där och räcka långnäsa åt alla brynäsare!

      och vikegård var där också!  


Sedan blev det öl och dans natten lång :)

                                                        image235






Kommentarer
Postat av: Madde

den där resan lät ju inte helt fel.. den som ändå kunde få sova på hotell nån gång! ä såå avis att ni fick se den matchen live! gud vilken match alltså. när jag går på match så lyckas jag alltid pricka in när de förlorar :( men tur pappsen har säsongskort så man kan få se vinsten på tv iaf. tack så mycket för matlåderna den här veckan , de var guld värda :)
Hejja timrå ikväll nu-och sverige i handbollen :)
Kram

2008-01-24 @ 12:29:26
URL: http://maddeengstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0