trött?

Åh vad trött jag blir när jag jobbar! alla krafter går liksom åt till det! Jag somnar tidigt framför tv! Orkar ibland inte ens sätta mig där utan styper i säng i stället! Tråkigt familjeliv men vad gör man? Hoppas det blir bättre när kroppen har vant sig! Särskilt huvudet :) Lite skillnad då på att gå hemma mellan fyra väggar och hoppa till när det rasar från taket och på ett klassrum med 20 st livliga 6-7 åringar som vill ha uppmärksamhet alla på samma gång! Men härligt är det i alla fall!
Nu ska jag och en kollega ha gemensam planering !
kram på er och ha en härlig dag!
                                                                      image278

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0