julstök!


Härligt! Det är så kul att baka pynta handla laga mat osv! Nu är granen inköpt och alla (nästan) klappar klara (dock inte inslagna). Köpte det sista idag! Jag var tvungen in till stan för sonen skulle ha en svart skjorta och en rosa slips till julfesten han är på ikväll! Han blev jättetjusig! Det blev ett par svarta skor också! Och så skulle han ha ett par snygga jeans på sig!
VET NI ?
Idag har bäbisen busat med mormor för första gången! han (hon) sparkade (eller boxade) mig i handen idag! Jag hälsade på dottern med stora magen och tog en kopp kaffe idag. Hon är hemma och har lite tråkigt för hon måste ta det lugnt några dagar för magen vill bli alldeles hård och göra ont! Jag har ju själv varit sjukskriven från femte månaden med alla fyra barnen för sammandragningar och förvärkar så äpplet faller alltså inte så långt från trädet;)
                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0