Nu är det vinterhelg!

image376

Gud vad duktig jag har varit idag!
Jag har :
Jobbat till 11
Varit på ett möte
varit hos sjukgymnasten
tränat
veckohandlat 8 kassar mat m.m
kastat kartonger på miljöstationen
vilat på soffan
lagat mat
bakat bullar
bakat thekakor
dammsugit hela huset
torkat golven
tittat på tv medans jag drack kaffe och åt en nybakt bulle
tvättat tre maskiner med tvätt
skottat snö
tagit reda på en massa kläder som låg slängda överallt
pratat i telefon
diskat
           
i morgon kommer mina två äldsta tjejer och vi ska hälsa på mamsen! Sedan ska vi byta gardiner och göra fint i vardagsrummet och sovrummet!


jaja nu ska jag gå och packa allt bröd!
suss gott
i morgon när jag vaknar ser det säkert ut så här!
image377

Kommentarer
Postat av: Gullilla/G-tanten på ön

Hörrdu supermamman! Det finns kurser för sånt där åxå! Du bränner ut dig själv! Ta´t lite lugnt i vardagen och kom ihåg att: "lite damm är ingen skam". Hehehehe...............
Önskar er en skööööööön och avkopplande helg!

2008-04-11 @ 10:42:57
URL: http://gullillas.blogg.se
Postat av: Annsingen

Ja tänk vad man hiner på en dag!
Jag har Dammtorkat dammsugit torkat golv varit ut med hunden två gånger handlat varit till mammma o pappa.Och ska nu laga mat!
JAAAAAAAA! Fredag är toppen!

2008-04-11 @ 15:53:17
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: svintoflickan

men oj..kan barn också få massa urin..heter de urinvägsinfektion..mannen retade mej för att jag skrev värk..
jag tror jag hade de någongång när jag var liten ioförisg..men minns inte.
äter tabletter nu så de ska nog bli bra..

men oj vad du varit duktig idag..men skottat snö..har ni massa snö alltså..
här är de vår:-)

hur ser helgen ut då..hoppas den blir fin !!!!

kram

2008-04-11 @ 16:04:43
URL: http://svintoflickans.blogg.se
Postat av: Pia

hoppas du vaknat, du måste vara helt slut efter ett sådant arbetspass :)

2008-04-11 @ 20:28:05
URL: http://mammipiha.blogg.se
Postat av: MBip

Jag känner mig också lite duktigputta i dag. Varit ute med voffse, dammat, dammsugit, strykt fyra skjortor och fyra längder gardiner till vardagsrummet, gett voffse spruta, bäddat rent, beställt tårtor med Slussen-logo (till i morgon), ätit både frukost, lunch och middag, varit på hockey och nu sitter jag och försöker lugna ner mig efter matchen och tar en Captain Morgan med Cola Max. Natt o sov gott. PS. Håll en tumme för BK Slussen i morgon!

2008-04-12 @ 01:04:51
URL: http://bippas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0