ett glatt humör är värt mer än pengar

Visst blir man på bra humör av det underbara vädret!
Mina altaner är jättefina! De väntar bara på att få prydas av lite blommor:)
 

Sånghäftena är fixade!
Maten ska bara beställas när vi får reda på hur många vi blir!
En lista för inhandling är gjord! Den blev ganska lång eftersom vi ska göra förrätt och tårtor och vickning själva!
I morgon ska jag och mellandottern åka och handla alla "torrvaror". Servetter, plastglas av alla de slag,snacks,ljus dricka m.m m.m m.m!
Placeringskorten är fixade!
Kartong till skyltar är hämtade!
Ja jag tror det mesta är under kontroll!

I går var jag och delar av min familj och hjälpte äldsta dottern att flytta! Gud vilken lägenhet! Ett underbart kök, vindsvåning med snedtak och prång överallt men ändå stort och rymligt!
Utsikt över hela stan, med dubbelfönster ända till golvet  med fransk balkong!
Små förråd överallt som det fanns förr, ni vet en lucka här ,en lucka där i väggarna! Det är ett äldre charmigt hus!
Härligt!

Våren har gjort stora framsteg på några dagar och i söndags kom min lilla sädesärla tillbaka för i år! Då är det vår här hemma!
   

Nu är dax för jobbet igen och alla mina gullungar :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

På vårat dagis så tycker inte personalen att 5-åringarna är små, de ska kunna klara sig själva och reda ut sina "bråk" på egen hand.
Fina vår-bilder du har i ditt inlägg!
Hoppas din dag blir bra!

2008-04-23 @ 10:49:54
URL: http://lisenj.blogg.se
Postat av: Plogflickan

Ja humöret på topp, det är härligt!

2008-04-23 @ 11:41:25
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: Nilla

Halloj jo det e gott med sol ...hunden och jag fick en skön prommis...ha de bra

2008-04-23 @ 12:15:57
URL: http://fnilla.blogg.se
Postat av: Fia

Det låter som om din dotter har haft en fantastisk tur med sin lägenhet.

2008-04-26 @ 19:47:29
URL: http://neverkeso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0