bling bling

Nu har jag läst tidningen "hushållat" lite, sett på tv, städat plastkassar(blir alldeles för många man inte kan använda,för små eller för stora), kört diskmaskinen,städat tvättstugan,bäddat,halvstädat sonens rum(resten får han göra själv när han kommer hem), hmmm inte lätt att var sjukskriven, nu ska jag gå och sminka mig(tar lång tid nu när jag är justerad i armen) och åka och dricka kaffe med en kompis!

Har kollat på tv hur man kan göra egna kristallkronor och lampskärmar med bling bling, det såg kul ut så nu måste jag försöka tror jag! Inte sy lampskärmar alltså det har jag gjort förr nä det var ståltråd och pärlor och gafflar !
                                                                                      
Nu drar jag!
Ha en lika skön dag som jag tänker ha!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0