benfri fläskkotlett,bacon,paprika,svamp

Hoppas på  bättre helg nästa vecka! Den här har jag inte mått nå bra, jag har haft jätteont i magen och mått pyton! Det känns lite bättre i dag i alla fall.
Just ja , jag är sjukskriven två veckor också men jag vet inte hur jag ska göra. Jag kanske ska jobba ändå? Det är ju så dyrt att vara sjuk! Fast det är ändå inte det som det hänger på utan att jag blir så rastlös av att gå hemma. Längtar ju till jobbet!

Nästa vecka ska det inte va nåt ont i magen utan då skakar vi loss ordentligt. åh vad kul det ska bli! vi ses alla ladies!

Varför är en del människor så svåra att ha och göra med? varför kan inte alla va go och gla utan ska dra upp allt  i näsan? jag förstår inte jag!

Annars är allt bra, bellan på lackning, veden i vebon, stubben uppdragen ur jorden och bortplockad, rosorna inbäddade i tidningspapper.

Ja de ska i alla fall bli god mat. Ska göra en gryta på benfri fläskkotlett,bacon,paprika,svamp och god sås men fetaost/torkade tomatercramefraiche och charlottenlök/gräslöks creme bonjour och ris till. Till efterrätt kanske en fruktsallad med glass och grädde och en klick noisettesås

I går gjorde jag köttfärsbiff med rösti och svampsås.Till förrätt skivad avocado med creme fraiche och räksallad!

nej nu skulle det smaka bra med en kopp kaffe med nåt gott till! Jag kommer nog att rulla till norddichallen nästa helg :)
vi hörs!
image100

Kommentarer
Postat av: Kalle

Hej du,

Googlade lite på noisettesås och din blogg kom upp!
Var köper man noisettesås? Vad heter tillverkaren?

Mvh Kalle

2007-11-07 @ 16:07:35
Postat av: Sandra

city gross (finns aif i växjö) 89 spänn för en sådan där stor de brukar ha i glasskiosken

2009-11-17 @ 21:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0