200%

är jag uppe i nu tror jag! jag går på högvarv!
1.Jag jobbar för två ibland på jobbet
2. jag har en massa utvecklingssamtal på ledig tid
3. nästan alla jobbmöten ligger på  mina lediga dagar
4.möte med personalen på mammas boende
5.jag är med i boenderådet på samma ställe så vi ska ha vårt första möte på torsdag 
6.nybliven lagledare i stefans innebandylag (massor att göra just nu)
7.tränar för fullt på rehab på sjukhuset 2 ggr i veckan,

Inte undra på att jag har skitont och mår piss i kroppen men tro det eller inte jag tycker allt är skitkul! Kan jag vara klok eller?

MEN.............

1.ungarna är jätteduktiga och toppengulliga på jobbet
2. jag har världens gulligaste kollegor
3. jobbet är bara så stimulerande och kul
4. det känns kanonbra att kunna vara med och påverka där mamma bor
5. jättegullig personal och mamsen blir så väl omhändertagen
6. Mamsen trivs kanonbra
7. härligt att vara med och jobba för att ungarna ska kunna utöva sin sport
8. brukar ändå vara en "spindel i nätet" så då kan jag ju gärna ta på mig den här uppgiften som lagledare
9. härliga föräldrar som inte drar sig för att hugga i
10. Det känns bra att få en chans att hitta ett sätt att kunna motionera på som jag klarar av utan att få så ont
11. Jag har så otroligt härlig underbar familj med man och fyra barn
                                                              
                                                              image99    

Kommentarer
Postat av: Andreas

supermamma var ordet!

2007-10-18 @ 22:27:47
URL: http://a5.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0