röntgen eller?

i dag var jag och  röntgade nacken , och tänk man kan ha roligt överallt!
Tänk att det finns flera uttal på RÖNTGEN! 
 Vad sägs om Runken eller rönken?
Hörde båda i dag och kan inte låta bli att dra lite på smilbanden ;)
"jag ska gå och runka mig"  ja ja undrar vad han skulle göra;)

Jag själv fick vänta i en halvtimme innan jag kom in men vad gör det, det finns alltid tidningar med bra matrecept i.
När jag tagit bilderna skulle jag sitta i väntrummet och vänta medans röntgenläkaren tittade på bilderna för att se om de blev bra (man kanske har chans till ett modelljobb, vad vet man).
MEN --patienterna blev färre och färre och till slut var det bara jag där.( What? Bortglömd eller? närå tänkte jag ingen fara! )
MEN--receptionen släckte och satte upp stängtskylten! (Äh, de kommer nog tänkte jag!)
MEN--lyset släcktes i korridoren! (men det lyser ju i väntrummet ,tänkte jag!)
MEN--personalen hämtade sina handväskor och gick! (Hm ,tar nog på mig kappan i alla fall, undrar om larmet går när jag öppnar dörren)
DÅ KOM HON! och jag fick gå hem!

Nu ska jag sjunka ner i soffan med något onyttigt och gott!

                                                                                     
                                                                                                                  Natti natti

Kommentarer
Postat av: Lillatanta

Tur att du inte blev inlåst och fick sitta där hela natten.hade inte varit kul,hihi
hoppas bilderna blev snygga.Röngen foton vore nog min enda schans till modell.
kraaaaaaaaaaaaaaam

2007-11-06 @ 12:11:54
URL: http://lillatanta.blogg.se
Postat av: Lillepip

Ohh,vad snopet,hihihi,tur de såg dej,må gott,pip

2007-11-07 @ 07:26:53
URL: http://lillepip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0