Kakor

* Jaha då har man gjort det igen! Beställt kakor att sälja alltså! På måndag kommer det hit en pall med chokladbollar,lillebrors kola och kexchoklad! Allt ska delas upp i 16 påsar och fördelas på laget till försäljning. Det blir ett bra tillskott till lagkassan i alla fall!
                                    

* Kul! På fredag blir det biosupè och den 23/11 ska vi till södra berget och rocka loss till the refrechments.

* I dag har jag varit på jobbet och hälsat på för första gången på 3 veckor. Gud var roligt och träffa alla små guldklimpar igen! Vi har fotograferat oss igen, för den första omgången blev inte alls bra! Men jag kände att det är alldeles för tidigt att börja jobba igen, jag har jätteont i nacken nu.

* I går var jag till tandläkaren igen och tog den sista lilla fyllningen, på fredag väntar då den sista men ack så stora, dyra tanden! 5000 spänn bara på den!

* Domen blev i alla fall utslitna kotor i nacken så nu ska jag börja på sjukgymnastik så får vi se om det blir bättre!

Nu väntar middagstillagningen eftersom sonen ska dra iväg på träning!

Kommentarer
Postat av: F

De där kolorna och kakorna känner jag igen! Vi sålde såna i min dotters dansförening, och det gick faktiskt bra, men vi hade en energisk klubbmästare som beställde mer och mer hela tiden, så det kändes som om det aldrig skulle ta slut!

2007-11-13 @ 22:21:32
URL: http://neverkeso.blogg.se
Postat av: Anonym

Åh, The Refreshment *avundsjuk* Rocka-å-röj för oss som inte får gå oxå
:-)

2007-11-15 @ 21:45:35
URL: http://helensvardag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0