man ska ha husvagn



Ja nog är jag seg på att uppdatera altid!
Men det finns ju så mycket kul att göra mer än att sitta vi datorn. Ni vet kanske att jag tillbringar nästan all tid i min trädgård nu för tiden? PÅ självaste kristi himmelsfärdsdagen hade jag hjälp av nästan hela min familj. Kent klippte gräsmattan, Madelene klippte bort de torra grenarna från ginsten, Johan räfsade och drog gam´gräs från bärbuskarna, Sonja städade min bil och mamma och jag rensade i min storrabatt. Sedan blev det matlagning för min del med ett litet avbrott för att hjälpa Kent att sätta fast en fjäder som gått sönder på gräsklipparen. Kanongott käk med oxfilé till Stefan, lövbiff till Kent och tjocka rostbiffsskivor till övriga familjen, allt stekt i stekpanna inne. Potatisgtatäng och stekt potatis, tomater och mozzarellaost med salt peppar och olja, kantarellsås och bearnaisesås, tzatziki och ett glas rött. Mums!

Går och bassängtränar på sjukhuset nu 2 dagar i veckan. MEN...... Ska man inte bli bättre av det? Blev så sjukt dålig i min höft igår så jag behövde Kent på ena sidan och Sonja på den andra för att kunna ta mig från husvagnen och in, sedan hämtade Sonja kryckorna och med deras hjälp genomled jag gårkvällen. I dag könns det bättre så jag åtminstone haltandes kan ta mig fram. Konstigt!

Just nu bakar Stefan och en kompis en drömtårta. Vi ska ta med oss fika och gå och sätta oss i husvagnen och mysa en stund. Härliga husvagn!

man ska ha husvagn

Nej det behövs tydligen hjälp i köket : )
Ses!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas du är bättre i höfterna nu..! Kram!

2007-05-19 @ 15:43:43
URL: http://jessiegumman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0