cup

Ja så har vi varit på cup då! Det blev lika skönt och härligt som jag trodde dock med ganska mycket smolk i bägaren pga av den tragedi som drabbade oss. Men livet måste ju ändå gå vidare på¨nåt sätt.
 
Vi kom trea till slut i alla fall på cupen. Första dagen blev det förlust i tre matcher men andra dagen hade något hänt och grabbarna vann första matchen vilket innebar att vi gick vidare och det blev en till match som avgjordes med straffar och vi vann! Alltså blev det en tredje match och den förlorade vi med 2-1.
Det var härligt att sova i hotellsängar och huvudet dunkade när jag vaknade för att jag sovit så hårt (eller?)
Massor med god mat så nu får man nog börja dra in lite på go`sakerna fast nu är det ju midsommar förstås............
Har jobbar på fritids idag med alla goungar, i morgon blire det bad för sista gången på rehab och sedan jobbar jag onsdag och torsdag sen är det SEMESTER till den 20 aug.

Stefan fyller 13 år på lördag så nu är planeringen i full gång. Svårt med presenter , han har just köpt en pool på 5 meter med stege och allt och  studsmatta på 4,30 så närmaste dagarna kommer att gå åt till montering!
Nu ska jag skicka iväg ett recept till en kompis så ....
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0