Rock`n roll


Ja ok ,en kortis! Jag håller på och anlägger min damm! Gud så kul! Jag vaknar på natten och planerar hur jag ska göra så fort det blivit morgon. Knäpp? jag? Ja lite eller mycket ,vilket man vill!Återkommer när allt blivit lugnt här hemma,när gubben börjar jobba menar jag :)
Och när festerna är över! Ska på cruising i kväll som avslutas med grillbuffè på Smedjan.
Nu ska jag fortsätta "damma" lite och sedan förberedelse för kvällen! Härligt med en massa V 8 or som dånar!



Rock`n roll

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack tack. Ja visst är den fin! :) Har knappt använt den nånting i sommar pga det jäkla skitvädret! :(
Dålig uppdatering i bloggen måste jag säga hörru.. Lägg upp nån bild på den fina dammen vetja! :)
Kram kram

2007-08-07 @ 16:07:41
URL: http://jessiegumman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0