Uppdatering yey

Nu var det längesedan! Har förändrat mitt utseende lite sen sist!
Inte bra med fjälluft!



Nej skämt åsido! Har varit på en underbar resa till vemdalen med trevliga väninnor. Fjälluften suger verkligen, vi blev mycket törstiga (hm) och benen spratt omkring, hårdrocken flödade till våra vilt uppsträckta händer och rösten var mycket sensuell på söndagen. 20 år bara försvann från oss och vi var helt plötsligt 28 igen!


Grabbarna stod i alla fall på kö!


Min dator har varit paj så jag är så lycklig att den funkar igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nej nu ska jag städa lite och sedan dra på dansen!



kram så länge

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, inte visste jag att du var så rolig heller..! :-)

2007-02-15 @ 15:20:46
URL: http://jessiegumman.blogg.se
Postat av: Jessica

Men hörrududu... Det är ju bara jag som kommenterat..! :-) Skäll på Madelene istället!! :-)
Skulle du vara i stan idag hela dagen? Kram

2007-02-16 @ 08:16:08
URL: http://jessiegumman.blogg.se
Postat av: mamsen

efter 25 år visste du ite att jag var rolig? Hörrududu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! komentarerna kommer inte in förrän dagen efter!!!!!!!

2007-02-17 @ 20:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0