Fetisdag

snö snö snö! Idag har jag varit ute med barnen för det var så kul med snö!
När jag kom hem fick jag skotta mig in! Lagom kul med snö!
Det beror liksom på i viken situation man befinner sig!
I går var det heldag i Fränsta med Stefan och innebandyn! Två vinster och en förlust! Kanonbra!
På sportlovet ska nog Stefan och jag åka till Vemdalen och hälsa på Lollo i stugan!
Nej nu ska jag gå och koka bönor och baka semmelbullar tills i morgon! Det är ju FETISDAG i morgon och dags för årets första semlor!
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Årets första semlor...?? Haha! Inte för mig dock... :-) O bönorna kan man ju klarar sig utan..! Skönt att inte vara liten längre så man måste äta dom där hemska bönorna för att få semlor.. :-) Haha! Lycka till med baket! :-) Kram kram!

2007-02-19 @ 16:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0