sammanträffande!

Stefan har en kompis här och han fyller år i dag! Jag ropade på honom så han skulle komma och se de vackra rådjuren som jag lagt in på bloggen! Vi ptade om hur nära de hade  varit och då säger han medans han tittar ut genom fönstret: vad är det där då? Vi tittar ut och vad ser vi jo:
image178

                                                               

De hade förökat sig från gårdagen! Och nu var de på baksidan av huset!
Kram på er nu ska jag åka och julhandla all maten!


Kommentarer
Postat av: F

Jag tycker att rådjur är så himla vackra djur. Det är så häftigt ibland när man ser stora flockar som går och betar på åkrarna. Hela flocken är försvunnen på nolltid om de blir rädda för något.

2007-12-20 @ 20:46:02
URL: http://neverkeso.blogg.se
Postat av: Jessica

Tycker du ska komma o fika o mysa framför tv:n oftare! :)

Sista dagen innan julledigt nu! Guuud vad skönt det ska bli! Blir dock inte mycket kurerande i sängen i helgen. Fullt upp o bli klar innan jul.

Ska prata med Madelene o pappa om hur det blir med julgröt o så! :) Skulle ju vara grymt med julgröt o skinkmacka.

Kram kram!

2007-12-21 @ 08:05:49
URL: http://jessiegumman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0