ont om tid

Ja kan man ha det när man är sjukskriven?
Ja allting tar ju längre tid att gör iofs.
Och så ska man ju hinna med att träna också hos lilla sj gymnasten.
Nu är halva familjen justerad! Jag i min arm och hand och så kom gubben hem från Luleå med ett brutet finger!
Vem ska nu skotta snö ;)?

Nu har vi firat mina två äldsta döttrar på deras födelsedagar. Det är lite ovant att åka och gratulera dem , man är ju så van att ha dem hemma! Det blir mycket att släpa så det gäller att ha bärhjälp:)

I dag ska jag på jul apt på jobbet och sedan ska mitt arbetslag  dra vidare till Svågadalen för en övernattning med arbete i morgon! Det ska bli kul att komma ut lite igen!

Vi hörs!
Kram

Kommentarer
Postat av: Lillatanta

pga att stressen vill pocka på just nu har jag bestämt att jag bara ska ha en blogg öppen.min msn blogg.jag hoppas du följer mej dit för jag vill inte mista en go bloggar vän.jag har fixat en öppen gäst och kommentarbok som man kan sriva i även om man inte har msn konte så välkommen dit
kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2007-12-16 @ 16:12:20
URL: http://lillatanta1965.spaces.live.com/
Postat av: Jessica

Ja jag blev himla glad när chefen ringde idag!! Löneförhöjning tackar man ju inte nej till! :)

Hur går det med julstöket? Börjar du bli klar? :)

Kram

2007-12-17 @ 23:18:36
URL: http://jessiegumman.blogg.se
Postat av: Madde

men nu var de dålig uppdatering :P
kram till dig o tack för att du räddade mig igår :)

2007-12-18 @ 17:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0