hoppsan!

Men nu har jag varit lat med uppdateringen! Är inne i nån latperiod konstigt nog!

Jag fick ett mail från en liten ängel som handlade om just änglar! Något skull hända i går kl 10.28!
Vad hände jo detta!
      

Ett härligt tecken eller hur? Vissa tycker ju att det är skadedjur men visst är de vackra?

Min man kom hem med dessa en kväll!

                                
En vacker kontrast mot alla juldekorationer!
Visst känns det mycket bättre när man vet att någon tänker på en och bryr sig om! Då gör det lite mindre ont konstigt nog!

Ha en bra dag, själv ska hälsa på mamsen en stund, ge vår sons mentorer några julklappar och ikväll ska vi julhandla maten!
kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men gud vilka fina! Vad är det för djur? Rådjur? Eller har inte dom prickar på ryggen? Det kanske är rådjursbarnen som har det?

Då ska du banne mig äta sushi med mig nån dag! Det är ju sååå gott! Man blir beroende av det! :)

Har dock köpt mina julklappar till dej så det får bli utelver dom isåfall :)

Kram kram!

2007-12-19 @ 11:11:31
URL: http://jessiegumman.blogg.se
Postat av: Jessica

Utöver skulle det ju stå naturligtvis! :) Haha!

Kram kram!

2007-12-19 @ 11:12:40
URL: http://jessiegumman.blogg.se
Postat av: Jessica

Kan ha det som ett nyårslöfte om du också har det!Alltså hälsa på mig lite oftare! :)

Kram

2007-12-19 @ 14:52:23
URL: http://jessiegumman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0