The lovely sisters


Skål syrran!
Helgen har förflutit i ett ganska högt men kul tempo!  Kräftfest hos syrran. VI BÖRJADE MED ATT ÅKA NER TILL STRANDEN FÖR ETT LITET DOPP ! 14 GRADER I VATTNET!!!!! Syrran, Stefan, systersonen  och barnbarnet badade medan jag var alltför upptagen med att gräva sand med tårna! (hm) Hamburgare och grillad korv på e.m. Sedan drog jag och syster yster ner till ån för att ta lite växter därur till min damm. Det blev ett bad i gyttja för en av oss, dock inte för mig! Alla våra barn med respektive fästmö/fästman och ett litet barnbarn(dock inte mitt eftersom jag inte begåvats med några sådana än) var med på festen. Kräftorna kröp fram på bordet framåt 18.30 tiden (dock inga silverfiskar ;) (vad mycket "dock" det blev) Alla åt och sörplade med god aptit och allt avslutades med kaffe och after eight cheescake!  Nu blev det dags för marchall i handen och pannlampa på huvudet och en promenad ner till stranden.Gud vad häftigt!

The lovley sisters
(Jag måste lära mig att inte titta över glasögonen så där, jag ser ju så elak ut!

I dag har Stefan spelat fotboll igen! De ledde med 5-1 efter 1:a halvlek och så tappar de koncentrationen och blir "karet" över att leda med så mycket och vips så var ställningen 5-5. Nu blev det stressigt! Men 6-5 målet dansade över linjen och pust och stön , matchen var över. Det gick vägen!
Nu ska jag förbereda morgondagen då alla skolbarn övertar skolan.GUd vad jag längtar!!!!!!!!
Natti natti och ha en bra dag ni också i morgon! 

Kommentarer
Postat av: Badtanten

Vilken trevlig helg du har haft. Verkar jätte mysigt.

2007-08-27 @ 20:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0