full frys

ja nu är frysen och kylen full och jag känner mig jättenöjd. Vi köpte även en ny pump till stefans akvarium och rengjorde det samma i går kväll, både vi och fiskarna blev nöjda! Så idag är det skalmans (lilla sköldpaddans) tur att få det städat. och han får  en nygammal pump dock mycket bättre än den han har!

I går kväll blev det köttfärspizza och några cider för gubben och jag hade ju en sån där bemärkelsedag! Vi firar varje 16 och i går var det 20 år och 1 månad sedan vi träffades. Mysigt! (vi glömde dock att fira när det var20 år!!!!!!)

I dag har jag varit påsjukgymnastiken på sjukhuset på ett möte, ska börja lite rehab träning där på måndag! Hoppas på att även lätta ett antal kilo.
Nej nu ska jag sätta fart med städning av både hus och akvarium och även plocka lite svartvinbär om jag hinner!
puss på er! 

Kommentarer
Postat av: badtanten

Ja nog gör du rätt för namnet supermamman.

2007-08-19 @ 20:03:32
URL: http://simhuset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0