60 årsfest

På söndag fm ringde min lilla morbror och frågade om vi kom på hans 60 årsfest ? självklart säger jag med vän stämma! (Hes sexig bakfylleröst)
Upp vännen! vi måste börja se över husvagnen ! vi ska till Ljusdal sa jag till min man och så blev det!
På måndag em drog vi till min barndomsby ställde upp husvagnen vid min morbrors stuga oc sedan blev det en lugn liten`"förfestkväll" .tisdag morgon var det härligt att vakna i min älskade husvagn och mina pojkar drog iväg och fiskade och jag fick en härlig stund för mig självvid tvåtiden kom syrran och janne och förberedelserna för festen började. Gun hade gjort ett fränt collage och vi visste att födelsedagsbarnets högsta önskan var att få åka till Rio så han fick en liten pengahjälp(räcker kanske till gävle)Vi som överlämnade detta kom direkt från Rio själva iklädda korta kjolar  bikinibh och tidningshattar (grabbarna hade byxor) vi sjöng och spelade på våra instrument( marackas gjorda av cola och ölburkar och grytlock) En given cuccé! Vi fick jättegod tjälknöl och potatissallad och en massa dryck!


Här öppnar tord någon av presenterna!
125245-47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0