ny vecka

Åh vad gott det var med grillat! Åkte på ica först för att köpa kött men de hade bara minibitar av ryggbiff för 159 kr kilot, så jag la tillbaka köttet i disken och åkte på tempo och köpte kanonfin rostbiff för 99 kr kilot. Skit stora skivor som jag köpte i charken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tempo bara äger när det gäller kött!
I dag var jag på utvecklingssamtal med Sonja och det var med glatt hjärta jag gick därifrån! Nåja även solen har ju sina fläckar så nog fanns det några detaljer att rätta till men ändå! Hon fick jättemycket beröm. Duktig kicka!
Nu ska jag ika lite på tv och sedan natti natti!!!!!!!!!
Sov sött alla !                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0