min test

Jaha apropå tester, här kommer min! Få se vad ni kan om er kära mamma ,syster , sambo eller kompis!

1. Vart är jag född?

2. Vad hette platsen jag växte upp på under mina första sex år?

3. Vad hette min farmor?

4. Hur många gånger har jag flyttat?

5. Hur många gånger har jag flyttat åt andra?

6. Vad lyssnar jag helst på för musik?

7. Vad heter min favoritartist?

8. Vad kallades vår stuga i Moningssand för?

9. Vilken är min älsklingsfärg?

10. Vilken av mina förlossningar var "värst"?

11. Vilka är mina favoritsysselsättningar?

12. Vad hatar jag mest?

13. Vilken är min mest utmärkande sida?

14. Vilken är min favoritplats på vintern?

15. Vilken är min favoritplats på sommaren?

Klurigt va?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Oj vilka svåra frågor!! Jag måste få lite tid att svara på dom..! haha! Kram kram!

2006-12-05 @ 16:41:33
URL: http://jessiegumman.blogg.se
Postat av: mamsen

Ta så mycket tid du vill, det är ingen annan som är inne och läser så det lär ju bli du som vinner i alla fall! ;)

2006-12-05 @ 20:10:32
Postat av: Jessica

1. Du är född i Ljusdal.
2. Du växte även upp i ljusdal i "lillhaga"
3. Din farmor hette Beda Forslin.
4. Flyttat ojoj, från ljusdal till sundsvall, sen från östra långgatan till bredsand, från bredsand till grönbo, från grönbo till kornbodsvägen. Därifrån till ludvig sen från ludvig till nacksta, från nacksta till åsta där du bor nu! :-)Alltså 7 ggr! :-)
5. Oberäkneliga!
6. Du gillar dansband mest av allt!
7. Din favoritartist heter SvenErik Magnusson o spelar i SvenIngvars!
8. Stugan kallades Östmo :-)
9. Din älsklingsfärg är rosa!
10. Förlossningen med stefan var värst pga att det höll på att gå riktigt illa den gången.
11. Du gillar att dansa linedance, gillar att baka o laga god mat. DU tycker om att köra bil.. ;-)Hehe, sen har du heller inget emot att sitta i fåtöljen framför tv:n en kväll med ett glas rött i handen. :-)
12. Du hatar den där kryddan som finns i sockerkringlor tror det är kardemumma... Men sen vet jag inte..!
13. Det måste nog vara att du är väldigt utåtriktad, glad och hjälpsam!
14. Tror nog att du helst av allt skulle vilja ligga o sola på en tjock pläd i fjällvärlden nånstans.. Annars Med en kopp varm choklad invirad i en filt i soffan med en bra film på tv:n..
15. Hmm, måste vara hemma på tomten en skön dag i juli. Med nyplockade jordgubbar från ditt land till eftermiddagskaffet..!

Ja, nu får vi se hur många rätt jag får.. Var faktiskt jättesvåra frågor ju..! Gjorde mitt bästa! Får väl se om det räcker till vinst! haha!!

2006-12-10 @ 16:09:07
URL: http://jessiegumman.blogg.se
Postat av: mamsen

Vem har du konsulterat Jessica???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

2006-12-10 @ 21:13:36
Postat av: Madde

hmm... ska göra ett försök.. nog för att jessicas svar står ovanför här och hon har fuskat.. men men :)
1.föddes i ljusdal..
2.växte upp gjorde du bland alla pojkar i ljusdal.. i lillhaga :)
3.Farmors namn var Beda Forslin
4.från ljusdal till sundsvall, sen från östra långgatan till bredsand, från bredsand till grönbo, från grönbo till kornbodsvägen. Därifrån till ludvig sen från ludvig till nacksta, från nacksta till åsta där du bor nu! :-)Alltså 7 ggr! :-)
5.iaf 4 ggr åt mig.. och sen några till :)
6.dansband e favoriten..
7.Sven erik magnusson var favoriten men har även en som heter robert wells som kunde blivit vår pappa :)
8.Östmo var namnet..
9.älsklingsfärg är rosa.. de ser man ju alltid på dig iaf :)
10.När stefan kom till blev de ju lite komplikationer så den måste vart värst..
11. Du gillar att gå ut och dansa (helst med dina döttrar) du gillar att baka, laga god mat, mysig hemmakväll med dina barn och nåt glas rött eller en cider, linedance gillar du oxå ägna din tid åt ibland. gillar även att kläderna börjat sitta lite löst :) haha
12.hmm.. lite klurigt.. du hatar när saker går sönder strax innan ni ska åka utomlands, svarta prickarna i bullar, när folk ljuger. våld mot oskyldiga..
13.ställer ALLTID upp, nästan jämt glad, fixar och donar så andra ska ha de bra, men glömmer oftast dig själv..
14.rymma bort från julen till kanarieöarna....
15.en dag på stranden i stugan slår nog aldrig fel men med huvudet nere i dina blomm rabatter slår nog inte fel de heller.. men de där jordgubbslandet svär du nog mer åt än ler... :)

japp.. då hade man svarat iaf.. fuskade lite jag med med att kika på jessicas svar.. men bara på dem hon frågat gun.. och kanske på den hur många ggr du flyttat.. :)
Störst mot mellerst, fram med nävaran jessica hahaha

kram kram

2006-12-12 @ 10:34:33
Postat av: sonja!

1. du föddes i ljusdal
2. du växte upp i ljusdal också i lillhaga,för det visade du mig för ett tag sen,,kommer du ihåg det?
3.Beda Forslin
4.från ljusdal till sundsvall, sen från östra långgatan till bredsand, från bredsand till grönbo, från grönbo till kornbodsvägen. Därifrån till ludvig sen från ludvig till nacksta, från nacksta till åsta där du bor nu! :-)Alltså 7 ggr! :-)
5.hur många gånger som helst speciellt om vi räknar jessicas flyttar.
6.Sven ingvars åsså min andra pappa Robert Wells så klart! hahah
7.svårt, jag skulle nog vilja säga Robert Wells,björn skivs eller sven-erik magnusson alla din favvo killar...
8.Östmo
9.Rosa, tro jag eftersom du har mkt rosa,även på mobilhållaren haha
10. Jag tror Stefan eftersom han fick navelsträngen runt halsen!
11. DU gillar att dansa, laga mat, baka, vara med dina barn, kolla på robert wells, och roliga komedier på tv.
12.Kardemumma
13.glad och stora bröst haha!
14.fjällen
15. turkiet el grekland
pusspuss hoppas jag svarat rätt... hihi

2006-12-12 @ 11:37:11
Postat av: mamsen

Ni är rysligt nära båda två!
Det är bara det där med vad jag hatar?

2006-12-12 @ 22:27:29
Postat av: mamsen

Alla fick 14 rätt!
Jag hatar ju att FRYSA! Kan någon ha missat det???????????????????
Ja då får ni dela på priset alla tre!
Ni får ta med er mamma på en trevlig utflykt. Ni bestämmer själva när, var , hur!
puss puss

2006-12-17 @ 12:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0