Förkylt

Ja så var man tillbaka från doktorn då! Nyopererad och grann. jag hade en hel kasse med medikamenter med mig från apoteket så nu har jag börjat kurera mig. Hoppas kunna jobba i morgon!

Nu ska jag ta och äta lite grillad kyckling för nu blir det hårdkörning med Gi eftersom jag syndade och åt både smörgåstårta och tårta i går på mina underbara döttrars kalas. Hoppas presenterna var bra! Hörde att det blivit julbord med pappa Kenneth, men hörni , ni glömde mig! Nej nej, det är ni värda mina flickor!

Nu har jag börjat städa min garderob och det är inte lätt. Har börjat plocka fram sånt som ska tvättas och packas inför resan. Skulle behöva hjälp med att slänga gamla kläder, jag sparar ju allt för det kan vara bra att ha!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej hej! Laddad inför stan på fredag? Ska gå lite på stan imorrn oxå o kika lite vad som finns i skoväg.. Hoppas allt är bättre med förkylningen! Ps. Jobbar med svaren på frågorna! Ds. :)

2006-12-07 @ 00:52:40
URL: http://jessiegumman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0