Usch och aj !

Ibland känns det tungt :( Kroppen värker i varenda led och det är svårt att gå,böja sig och använda händerna. Ryggen har helt flippat ur och tumlederna blir bara sämre och sämre . Kan inte hålla i ett fullt glas längre , inte klappa händerna på hockeyn o h det gör ont när jag håller i ratten! Igårkväll var en riktig gråtkväll Men jag torkade snabbt tårarna när jag hörde att någon kom för ingen får ju se att man tappar humöret ! Nej nu får det vara slutklagat :- idag har jag städat verandan och tagit bort allt vintrigt ! Bytt julbonaderna i mitt glasbord och lagt dit lite påsksaker istället , nu ska det bäddad rent och sedan ska vovven badas :) jag återkommer om min härliga vecka i Stockholm 💗💗💗


Kommentarer
Postat av: Jessica

Gud vad du sliter trots hemsk värk! Du måste sluta mamma! Och du ska absolut inte torka några tårar, har man ont så har man.



Vill ju att du ska må bra och inte ha ont. Vad ska man göra då? VILA! Så bums ner i soffan med dig nu!



KRAM

2012-03-10 @ 18:36:43
URL: http://jessiegumman.blogg.se/
Postat av: supermamma

Ok sitter nu :)

2012-03-10 @ 19:43:26
URL: http://supermamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0