Mysigt!

En mysig dag med snöskottning och lite röj här hemma! Har fortfarande kvar min älskade jul men har börjat plocka undan lite sånt som är onödigt, adventsstakarna och så ,ja inte de elektriska utan de för levande ljus!Har även börjat fått i ordning sedan alla mina kära barn bodde här under dec;) Det blir ju MÄNGDER med tvätt och sakerna finns där man minst anar det! Hittade nyss några räkningar som jag inte hittade när jag skulle betala dem. Vart? Längst ner i kassen för tidningar som ska kastas!!!!!!!!!!!!!

Denna har jag dock kvar UTAN att tvätta! Min lilla snuttetrasa! Neo (eller snarare mamman) glömde en liten body här (den doftar såååå gott)


Har träffat min lilla sötnos i dag i Birsta! Hon är ju för underbar och vi längtade efter varandra så vi var bara tvungen att ses några minuter! Vi handlade fredagsgodis, dansade inne på Coop,sprang ikapp,kramades,träffade en stor ren som sötnosen klappade på nosen:) Men hon ville inte vara med på bild;)


Vilken konstig bild förresten! Vart tog renens ben vägen?

Trevlig fredag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0